Medlemsområde
Ja! Med vores medlemsområde kan du fuldføre alle dine behov hurtigt, uden at vente eller tale med nogen. Det er også gratis, du skal blot logge ind med dine oplysninger. Klik her for at få adgang til medlemsområdet.
Du kan downloade fakturaer, opdatere leverings- eller kontaktoplysninger, indsende anmodninger om efterbehandling, reservere ordrer, udfylde returformularer og anmode om annullering af ordre. Alt sammen på få sekunder, uden beregning.
Produkter
Når du køber et møbel fra Nordina Home, får du vores 3-årige garanti med i købet. Vi hjælper dig gerne med at løse dine reklamationer så hurtigt som muligt.
Inden dit møbel bliver pakket, foretager vi et sidste tjek, for at sikre at der ikke er noget galt med produktet. Derefter beskytter vi det omhyggeligt i stærk emballage og pakker det omgående til levering.
Ikke altid, men heldigvis er de lette at samle. Vores dygtige håndværkere laver altid vores møbler, med fokus på at de skal være lette at samle.
Vores produkter findes i mange forskellige former og størrelser, og nogle af dem sendes i flere kasser. Tjek afsnittet med produktdetaljer på hver produktside for at se de nøjagtige mål.
Alle vores produkter er pakket i stærke papkasser.
De fleste af vores produkter sendes i en enkelt kasse, men nogle kræver to. Tjek afsnittet med produktoplysninger på produktsiden for at se, hvor mange kasser dit produkt kræver, samt dimensioner og vægt for hver enkelt kasse.
Det er ikke alle vores produkter, der kræver samling og de produkter der kræver det, kan samles i blot nogle få enkle trin. For produkter der kræver samling, vil der være en vejledning med i kassen. Kontakt venligst vores kundeservice på kundeservice@nordinahome.dk, hvis du ikke kan finde disse instruktioner, eller hvis du har brug for yderligere hjælp.
De fleste af vores produkter, kræver simpel rengøring og vedligeholdelse. Vi anbefaler, at du ikke bruger hårde kemikalier og at du straks renser snavs for at undgå pletter. Hvis du har brug for ekstra eller mere specifik rådgivning, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, som vil kunne hjælpe dig yderligere.
Vi tilbyder desværre ikke tilpasninger eller ændringer på vores produkter eller tilbyder varer, som vi ikke har tilgængelige på vores hjemmeside.
Vi har nøje udvalgt de produkter, materialer og farver, der er tilgængelige, og selv om vi ikke kan foretage ændringer på varer, er vi altid på udkig efter nye og spændende tilføjelser til vores kollektion. Husk at kom tilbage til os i fremtiden, så kan du måske se noget, der inspirerer dig.
Bestillinger
Vi har gjort det rigtig nemt for dig at shoppe og købe hos Nordina Home. Det eneste du skal gøre er at følge nedenstående proces:
- Gennemse vores kollektioner, og klik på de dele, du er interesseret i;
- Vælg en farve, et materiale eller en anden tilpasning, du ønsker, og klik derefter på “Læg i kurv”;
- Når du er klar til at gå til kassen, skal du klikke på kurveikonet i øverste højre hjørne;
- Klik på “Checkout”, og udfyld din adresse og dine betalingsoplysninger;
- Klik på “Gennemfør bestilling” – Og Voila, så er du færdig!
Det var det hele, så simpelt er det. Bemærk, at din betaling vil blive behandlet med det samme. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende din ordre, bedes du kontakte os.
Når du har bestilt dine ønskede møbler, sender vi dig en e-mail med en ordrebekræftelse. Denne vil indeholde alle de vigtige oplysninger, såsom de bestilte varer, priser osv.
Dine varer vil gennemgå kvalitetskontrol, inden de sendes fra vores lager. Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, sender vi dig en e-mail med et sporingsreferencenummer til vores leveringspartner.
Du kan altid kontakte os på ethvert tidspunkt, hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide, hvad der sker med din ordre.
Betalingen tages imod og ordrerne behandles straks efter bestillingen, så sørg for at tjekke indholdet af din kurv og din leveringsadresse, inden du afslutter dit køb. Når først forsendelsesetiketterne er blevet udskrevet, hvilket normalt tager mellem 1-2 arbejdsdage, kan vi ikke annullere eller ændre din ordre.
Hvis forsendelsesetiketten allerede er blevet udskrevet, og din ordre er afsendt, kan vi ikke annullere eller ændre ordren for dig. Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du blot kontakte os inden for 30 dage efter levering. Når du har givet os besked, fortæller vi dig, hvordan du kan returnere den. Når den er kommet tilbage til os, får du en fuld refusion minus eventuelle ud- og returforsendelsesomkostninger. Du kan finde yderligere oplysninger i vores vilkår og betingelser.
Vores mål er at have alle vores produkter på lager til enhver tid. I perioder med stort salg er dette dog ikke altid muligt. Du kan altid se den nøjagtige leveringstid for alle produkter på produktsiderne under “Læg i kurv”-knappen.
Hvis du ønsker yderligere varer på din ordre, er den bedste måde at gøre dette på ved at afgive en ekstra ordre via vores websted.
Vi kan ikke foretage ændringer eller ændringer i ordrer, efter at de er afgivet, så sørg for at bekræfte indholdet af din kurv, inden du tjekker ud.
I øjeblikket sælger vi ikke reservedele til nogen af vores møbler.
Ja vi sender til de fleste lande indenfor EU, samt Norge og Storbritannien (herunder Nordirland, Kanaløerne, Isle of Man, Isle of Skye og Isle of Wight) .
Vi sender alle ordre indenfor 3 hverdage. Når din ordre er blevet afsendt, kontakter vi dig via e-mail med forsendelsesoplysninger, herunder et sporingsnummer.
Returnering og ombytning
Returforsendelse er ikke gratis, og det er op til kunden at organisere og finansiere returneringen af uønskede produkter, der er i videresælgelig, nyistandsat stand. Hvis produktet anses for at være berettiget til returnering, refunderer vi dig fuldt ud minus alle udgående og returforsendelsesomkostninger.
Returneringer accepteres ikke, hvis produktet er beskadiget af kunden med ridser, pletter, boringer eller andre ændringer. Det betyder, at de ikke kan samles eller bruges på nogen måde før returneringen. Returnerede varer skal ompakkes i deres originale emballagematerialer, før de returneres. Emballagematerialerne skal være originale, umærkede og ubeskadigede. Vi kan ikke tilbyde ekstra kasser til returnering.
Vores lager- og økonomiteam behandler alle returneringer inden for 5-10 hverdage efter, at din returnering er ankommet til vores lager. Refusioner kan tage lidt længere tid at gennemføre, afhængigt af din finansielle udbyder. Hvis du har nogen bekymringer eller spørgsmål om denne proces, vil vores kundeservice team gerne hjælpe dig.
Det er meget vigtigt, at du inspicerer din ordre ved levering. Vores kvalitetsteam kontrollerer dine møbler for at sikre, at de lever op til de allerbedste standarder, inden vi sender dem til dig. Men hvis vi har overset noget eller har sendt dig det forkerte, skal du blot give os besked inden for 30 dage efter levering.
Hvis du vælger at beholde den forkerte vare, kan vi tilbyde dig en delvis tilbagebetaling.
Hvis du vælger at returnere den forkerte vare, sørger vi for afhentning og sender dig erstatningsvaren gratis tilbage. Sørg for, at den returnerede vare er i ubrugt, som ny og i original emballage, ellers kan vi ikke give dig en refusion eller en erstatning.
Hvis en vare/del mangler, kan vi tilbyde dig en delvis refusion eller en erstatning.
Vi ønsker, at du skal være overlykkelig med dit nye køb. Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med et produkt, kan du give os besked via e-mail på kundeservice@nordinahome.dk, og vores kundeservice vil give dig alle oplysninger om, hvordan du kan indlede en returnering.
Bemærk venligst, at forsendelsen af en returnering skal arrangeres selvstændigt og dækkes af kunden, og at produkterne skal være modtaget tilbage på vores lager inden for 30 dage fra leverings- eller afhentningsdatoen. Ligesom de fleste returpolitikker kan vi kun acceptere returnerede varer, der er i originalemballage og i ny stand. Det betyder, at produkter med ridser, pletter, skader eller ændringer ikke kan returneres. Så snart den/de returnerede vare(r) er modtaget tilbage til vores lager i god stand, vil vores team udbetale din refusion minus eventuelle udgående og returforsendelsesomkostninger.
Vi er kede af at høre, at du har oplevet et problem med dit køb. Selv om vi gør os store anstrengelser for at sikre, at hver ordre ankommer i perfekt stand, er lejlighedsvise uheld uundgåelige. Kontakt venligst vores kundeservice indenfor 5 dage efter modtagelsen af leveringen for at rapportere problemet, så retter vi problemet med det samme.
Vi er kede af at høre, at du har oplevet et problem med dit køb. Selv om vi gør os store anstrengelser for at sikre, at hver ordre ankommer i perfekt stand, er lejlighedsvise uheld uundgåelige. Kontakt venligst vores kundeservice indenfor 5 dage efter modtagelsen af leveringen for at rapportere problemet, så retter vi problemet med det samme.